Sivut

lauantai 19. helmikuuta 2022

Rakkaasta lemmikistä luopuminen



 Minulle tuli kuva vastaan meidän ihanasta Robbiesta❤️ Robbie oli 17 vuotias herra. Robi oli ollut minun elämässäni mukana 4 vuotiaasta asti. 2020 keväällä minun syntymäpäivien aikoihin, hänet piti saattaa ikuiseen uneen. Päivä oli yksi elämäni raskaimmista kokemuksista. Olihan Robbie ollut vierelläni kaikki elämän ilot sekä surut. Tuntui kuin ihminen olisi kuollut. Siitä noin 9 kk eteenpäin Nipsu tuli meille. En pystynyt olemaan mitenkään ilman lemmikkiä, rakastan eläimiä. Elämä ilman niitä on todella tyhjää. Kuitenkin Robbien lopetus oli todella rankka kokemus ja miettisin sitä paljon, haluanko kokea tuota menettämistä uudestaan. Eläimet kuitenkin antavat niiin paljon, olisi hölmöä pelätä luopumista, se on osa elämää. 



Nykyään onneksi pystyn muistelemaan häntä lämmöllä ja ilolla. Robbie sai elää mahtavat 17 vuotta, hän eli pitkän sekä aika terveen elämän. Edelleen usein Robi tulee ajatuksiini. Kun hänet viimeiselle matkalle saatoin, sanoin ” en tule ikinä unohtamaan sinua, sinulla on aina paikka minun sydämessä” se on lupaus, joka on helppo pitää❤️ en voi koskaan unohtaa, kun veimme hänet lääkärin pöydälle ja hän näki ikkunassa lintuja..Robbie jäi katsomaan niitä, hän rakasti katsella lintuja. Vaikea kyllä edelleen kirjoittaa tätä tekstiä, niin rakas hän on. Luopuminenkin on rakkautta. Muistakaa halata lemmikkejänne ja antaa niille maailman paras elämä, lemmikkinne rakastaa teitä ehdoitta aina, rakastakaa tekin niitä❤️ 

Meillä on ollut undulaatteja kun olen ollut ihan pieni. Robbien aikana oli myös hamsteri Tero, kaloja sekä puoliylläpitohevonen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ensimmäinen blogiteksti

ensimmäinen blogiteksti

 No niin, vihdoinkin sain aikaiseksi pistää blogin pystyyn. Minulla on ollut toki nuorempana hevosaiheisia blogeja joten en aivan uusi tääll...