Sivut

maanantai 29. marraskuuta 2021

Fridaa katsomassa

 Käytiin eilen katsomassa Fridaa kasvattajan luona. Lähdettiin 10:00 aikaan ajelemaan kohti määränpäätä. Minua jännitti hurjan paljon nähdä meidän uusi perheenjäsen. Matka kesti noin 2 tuntia, aika meni todella nopeasti talvista maisemaa katsellessa ja jännittäessä tulevaa hetkeä. Minulla oli hurjan paljon kysymyksiä kasvattajalle, mutta kaikki poistui mielestä kun nähtiin söpöt pennut ja eteenkin meidän ihana pentu. Onneksi kasvattaja kuitenkin kertoi meille hyvin asioita, samalla kun minä olin pentujen lumoissa. Frida on nyt neljä viikkoa vanha. 

Minulle jäi yksi hetki mieleen todella hyvin. Sanoin Fridalle "tule tänne" hänen ollessaan hieman kauempana minusta. Ihme ja kumma hän tuli minun luokse ( vaikka ei tietenkään ymmärrä mitä se tarkoittaa). Tuntui heti, että meillä on jo joku yhteys, vaikkakin oli varmasti sattumaa. Oli ihana nähdä hänet, mutta tuli entistä enemmän fiilis, saisipa jo ottaa Frida mukaan kotiin. Sovittiin, että haemme hänet 25.12, eli ei tarvitse kovin kauan enää odotella. Alla näette kuvia meidän söpöliinistä. Tästä olen unelmoinut pienestä lapsesta asti ja nyt se toteutuu, minulla on ihan pian oma koira.













Lievittääkseni odotus tuskaani, käytiin tänään ostamassa Fridalle lisää tavaroita. Vielä pitää jonkin verran ostaa, mutta ajattelimme tilata osan netistä. Ihan lempi ostos on rukkan vihreä pentu panta ja siihen yhteen kuuluva talutin. Harmi kun pentu kasvaa niin kovaa vauhtia, että ei tuo panta kauaan hänelle mene. Heti kun pentu on saavuttanut täyden kokonsa ostamme julius-k9 valjaat. Olen kuullut niistä paljon hyvää ja ne näyttävät todella kivoilta. Kaupasta tarttui mukaan koulutus nameja, naksutin, luita, kupit ja joku uusi lelu, tilasimme myös netistä fleecen sekä heijastin "liivin". Enhän minä muuta enää ostakkaan kun koiralle kaikkea. Ehkä se on ihan okei. 

















Kissat ovat ihmeissään uusista tavaroista. Saa nähdä miten ottavat pikkuisen vastaan.  Melkein voisi sanoa, että aistivat jotain tapahtuvan, mutta tuskin he ihan vielä. 




2 kommenttia:

Ensimmäinen blogiteksti

ensimmäinen blogiteksti

 No niin, vihdoinkin sain aikaiseksi pistää blogin pystyyn. Minulla on ollut toki nuorempana hevosaiheisia blogeja joten en aivan uusi tääll...